ChristenUnie-SGP Dordrecht organiseert politieke jongerenavond

Robert crop.jpg Eline crop.jpg
Door Robert de Heer, Eline Nieuwland op 10 september 2024 om 13:16

ChristenUnie-SGP Dordrecht organiseert politieke jongerenavond

Op 17 oktober organiseert de ChristenUnie-SGP Dordrecht een politieke jongerenavond, speciaal voor christelijke jongeren tussen de 16 en 25 jaar. Een avond vol gezelligheid maar zeker ook met het doel om met jongeren in gesprek te gaan over de toekomst van Dordrecht.

Raadsleden Eline Nieuwland-van den Bosse en Robert de Heer van de ChristenUnie-SGP namen het initiatief voor de avond. Al snel was er een enthousiaste groep jongeren die mee wilde denken in de plannen en voorbereiding. Inmiddels staat er een leuk programma in de steigers. Zo is er een pubquiz en zijn er bitterballen, maar nog belangrijker is dat de fractie tijdens de avond graag in gesprek gaat met jongeren over de toekomst van de stad. De fractie gelooft dat jongeren en hun ideeën een belangrijke bijdrage kunnen leveren voor een nog mooier Dordrecht.

De avond is bedoeld voor christelijke jongeren uit de stad tussen de 16 en 25, ook wanneer ze geen politieke betrokkenheid hebben.

Aanmelden kan via http://www.tinyurl.com/cu-sgp

Datum: donderdagavond 17 oktober
Inloop: 19.30 uur
Einde: 22.00 uur